
- Nr artykułu: 513500 513500_10
- Dodatek do silnika zaburtowego / akumulatorowego: 120,00 PLN
Cena | Numer zamówienia | waga w kg | wydajność w Ah | wymiar dł/szer/wys | |
---|---|---|---|---|---|
549,95 PLN | 513500 | 14 | 60 | 25x18x18 | |
609,95 PLN | 513510 | 16 | 70 | 28x18x18 | |
829,95 PLN | 513515 | 20 | 85 | 36x18x18 | |
879,95 PLN | 513520 | 26 | 110 | 35x18x23 | |
1269,95 PLN | 513525 | 35 | 125 | 52x19x22 | |
1539,95 PLN | 513540 | 44 | 165 | 52x23x23 | |
1539,95 PLN | 513530 | 40 | 145 | 52x24x23 |
Wszystkie akumulatory VETUS produkowane są w UE i są specjalnie zaprojektowane do użytku w...więcej
Informacje o produkcie "Akumulator morski SMF Vetus"
Wszystkie akumulatory VETUS produkowane są w UE i są specjalnie zaprojektowane do użytku w sporcie i profesjonalnej żegludze. Projekt uwzględnia zmieniające się wymagania baterii morskich. W zimie nie są one używane przez kilka miesięcy, a akumulator nie jest ładowany w tym czasie. Dlatego akumulatory VETUS charakteryzują się szczególnie niskim samorozładowaniem (około 3%) i nadal mogą być używane po zimie, aby uruchomić silnik. W sezonie akumulator musi spełniać różne wymagania. Musi być w stanie dostarczyć zarówno małe, ale stałe obciążenia i krótkie, ciężkie ładunki, takie jak użycie dziobowego steru strumieniowego. Seria akumulatorów okrętowych SMF (Sealed Maintance Free) Uszczelniony i bezobsługowy akumulator, który nigdy nie wymaga uzupełniania. Konstrukcja obudowy jest zatem całkowicie zamknięta, z wyjątkiem małego ogranicznika ciśnienia. Konstrukcja akumulatora opiera się na wykorzystaniu ołowiu wapniowego, który utrzymuje bardzo niskie zużycie wody. Niektóre modele są wyposażone w "magiczne" oko, które wskazuje stan naładowania akumulatora. Żywotność 7-8 lat, cykle ładowania / rozładowania 350 -35%, samorozładowanie 3% miesięcznie. Płyn elektrolitowy. VRLA (ciśnieniowy zawór bezpieczeństwa). Do łączenia szeregowego i połączenia równoległego, bezpieczny transport, maks. kąt używania 55 °. Bezobsługowy. Zastosowanie zgodne z przeznaczeniem Uruchamianie silnika głównego i generatora, ster strumieniowy, winda kotwiczna, pompy, formowanie 120 lub 230 woltów. Batteriepfandhinweis Niemcy: zgodnie z prawem, jesteśmy zobowiązani do zapłacenia w Niemczech depozytu w wysokości 7 €, 50, w tym podatek obrotowy, jeśli użytkownik końcowy nie zwróci zużytej baterii rozruchowej w momencie zakupu nowej baterii. Kaucja podlega zwrotowi po zwróceniu akumulatora rozruchowego. Pięciostopniowa kontrolowana przez mikroprocesor ładowarka zapewnia optymalną ochronę akumulatorów. Napięcie ładowania (maks.) 14,8 V, prądu ładowania 5 A, zdolność akumulatora do 100 Ah wejściowego napięcia zmiennego 220-240 (maks.) - VAC 50/60 HzAC długości kabla 1,83 m, IP65 (kurz, rozpryskiwania - i chroniony przed deszczem) Wymiary: 16 x 9,6 x 5,4 cm, Waga: 0,85 kg Nadaje się do wszystkich typów akumulatorów kwasowo-ołowiowych 12 V (SLI, MF, AGM, GEL i Cal / Cal)
Więcej informacji "Akumulator morski SMF Vetus"
Ostatnio oglądane