Kamizelka ratunkowa Secumar Ultra 170 N z uprzężą
Kamizelka ratunkowa Secumar Ultra 170 N to nadmuchiwana kamizelka ratunkowa zaprojektowana specjalnie dla osób ważących 45 kg lub więcej. Łączy w sobie bezpieczeństwo z wyrafinowaną konstrukcją, która zapewnia swobodę ruchów i komfort. Jej opatentowane składanie zapewnia płaski obszar szyi, który zwiększa komfort przy jednoczesnej optymalizacji funkcjonalności.
Kluczowe cechy:
- Wytrzymałość: 170 N - idealna dla bezpieczeństwa w sytuacjach awaryjnych.
- Materiał: Wytrzymała osłona chroni żółty pływak przed uszkodzeniem.
- Komfort: Polar na szyi zapobiega otarciom i zapewnia wygodne dopasowanie.
- Automatyczna regulacja: Tylny pasek reguluje się automatycznie i zapewnia bezpieczne dopasowanie.
- Pasek krokowy: Zintegrowany pasek krokowy optymalizuje rozkład pływalności i podnosi głowę wyżej z wody.
- Okienko kontrolne: Umożliwia efektywne działanie automatycznego systemu zwalniania.
- Dodatkowe funkcje: Pasek odzyskiwania, flet sygnałowy, okienko inspekcyjne i kieszeń na kamizelkę do przechowywania.
Szczegóły techniczne:
- Standardy: Zgodny z normami DIN EN ISO 12402-3 ze znakiem CE.
- Waga: Ultralekka konstrukcja dla łatwej obsługi i komfortu.
Kamizelka ratunkowa Secumar Ultra 170 N to idealny wybór dla każdego, kto stawia na bezpieczeństwo i komfort w wodzie. Jej wyrafinowana konstrukcja i wysokiej jakości materiały sprawiają, że jest niezawodnym towarzyszem w szerokim zakresie zastosowań.
Data następnej konserwacji: styczeń 2027 r.
Kolor | szary/czarny |
---|
Zgodnie z historią firmy, marka i nazwa firmy Secumar składa się z łacińskiego "securitas in mare" (bezpieczeństwo w morzu) - i to jest dokładnie to, co zapewniają produkty firmy.
Firma Secumar Bernhardt Apparatebau GmbH u. Co. ma swoją siedzibę w Szlezwiku-Holsztynie niedaleko Hamburga. Osobista historia założyciela doprowadziła do decyzji o opracowaniu produktów, które zapewniają ludziom większe bezpieczeństwo w wodzie i ratują życie. Jednym z produktów opracowanych przez Secumar jest koło ratunkowe, które zastąpiło stare koło ratunkowe na każdej łodzi. Umożliwia ono szybsze odnalezienie osób, które dryfują w wodzie w wyniku wypadku.