Informacje dot. produktu
Yacht Devices Engine Interface YDEG-04N, NMEA 2000® i SeaTalkNG YDEG-04R Bramka dla silników Volvo Penta, Mercury, Yanmar, BRP Rotax i J1939 do sieci NMEA 2000®. Dostarcza danych na temat prędkości obrotowej silnika, godzin pracy silnika, temperatury płynu chłodzącego, stanu naładowania akumulatora, ostrzeżeń i alarmów, zużycia paliwa i innych wartości na wyświetlaczu chartplotera. Bramka ta jest kompatybilna z BRP Rotax (testowane z Rotax 1503 4-tec mogą być monitorowane przez jedną jednostkę silniki), SmartCraft (Mercury, MerCruiser), J1939 silników (Caterpillar, Yanma r 4JH, itp.) i większość silników Volvo Penta produkowane od 2004 roku, a nawet niektóre silniki produkowane przed 2000. Kompatybilne silniki Volvo Penta: Ze wszystkimi wersjami EVC-B, EVC-C, EVC-D, EVC-E (większość ustawień pojemności zbiornika paliwa i kalibracja nowoczesnych modeli od 2006 r.) Z EVC-A MC (np. D3-160A-A) i EVC-A EC (znane również jako E VCmc i EVCec) 12-punktowe czujniki dla wszystkich zbiorników. Seria D1 i D2 z MDI (Mechanical Diesel Interface), np. D2-40F Silniki wysokoprężne EDC III i EDC IV (EMS 2.0, EMS 2.2) Certyfikowane przez National M arine Electronics Association Silniki EFI z ECU MEFI4B lub nowszym (benzyna, 2004-2005), z lub bezEVC Pobór prądu z sieci NMEA 2000®: 38 mA, 10..16 V Wszystkie silniki EGC (benzyna, 2005 i późniejsze), z lub bez zainstalowanego systemuEVC. Połączenia: Długość kabla silnika (do męskiego złącza Deutsch): 500 mm Bramka posiada męskie złącze NMEA 2000® Micro lub Raymarine SeaTalk NG. W przypadku większości łodzi z silnikami Volvo Penta wystarczy podłączyć urządzenie do złącza T w sieci szkieletowej NMEA 2000® i podłączyć kabel silnika do koncentratora multilink. Alternatywnie można użyć wbudowanego złącza Y do szeregowego połączenia kabla silnika bramki z tachometrem EVC. Dostępne są niedrogie kable adaptacyjne do wielu różnych silników. Cechy: Niedroga instalacja, w większości przypadków nie są potrzebne dodatkowe kable Izolacja galwaniczna pomiędzy silnikiem a interfejsami NMEA 2000 Odsłuchuje tylko sieć silnika, nie wysyła danych Prosta konfiguracja poprzez prosty plik tekstowy na karcie MicroSD Zapisuje dane silnika w celu diagnostyki błędów i konfiguracji Dołączone jest darmowe oprogramowanie diagnostyczne dla Microsoft Windows, Mac OS X i Linux Do 8 silników i przekładni, 8 akumulatorów i 10 zbiorników paliwa.
Dane techniczne
Nr artykułu.435881
EAN4054132132463
Nr artykułu dostawcy.YDEG-04N
Recenzje

Oceny 0 z 0

 (0)

Wprowadź ocenę!

Podziel się doświadczeniami dotyczącymi produktu z innymi klientami.

Idealnie

Bardzo dobrze

Dobrze

Do przyjęcia

Niezadowalająco


Ploter map

Plotery map są niezbędne do szybkiej i bezpiecznej nawigacji i dlatego stanowią integralną część repertuaru każdego właściciela łodzi.

Zum Ratgeber